Zamknij
Displaye i tace

Twój producent atrakcyjnych displayów

Skupienie większej uwagi, więcej interakcji, większe obroty: Displaye to prawdziwe multitalenty. Akcje reklamowe, wprowadzenie produktu na rynek lub jako drugie miejsce ekspozycji – cel i zastosowanie displaya determinują koncepcję. Istotne jest również miejsce użycia w punkcie handlowym oraz wyposażenie np. w ulotki, testery, darmowe próbki, wiele rodzajów itp. Ponadto displaye powinny zapewniać możliwość taniej wysyłki i być gotowe do natychmiastowego użycia w miejscu sprzedaży.

 

Prawdziwe talenty w dziedzinie sprzedaży

Displaye z kartonu

Przyjazne dla środowiska, atrakcyjne cenowo, skuteczne: nasze displaye zostały w całości wykonane z kartonu nie zawierają elementów z tworzywa sztucznego i dlatego są dostępne w atrakcyjnej cenie. Dzięki naszej elastycznej produkcji i realizacji wykonujemy opakowania również w mniejszych nakładach. Nasze displaye punktują w miejscu sprzedaży. Jako displaye naladowe zwracają uwagę i budzą zainteresowanie. W przypadku dodatkowej ekspozycji displaye zapewniają większą przestrzeń w miejscu sprzedaży, a wyeksponowane w ten sposób próbki, ulotki i inne elementy towarzyszące produktowi zwrócą na siebie uwagę. Twój zysk: spotęgowana skuteczność reklamy i większa sprzedaż.

 

Twoje korzyści

Zrównoważone rozwiązanie dzięki wykorzystaniu wyłącznie kartonu

Atrakcyjna cenowo i szybka produkcja

Niewielkie koszty transportu

Szybkie ustawienie i demontaż w punkcie sprzedaży

Łatwa utylizacja do kontenera z makulaturą

 

Wariant displaya I

Największe: displaye podłogowe i displaye na butelki

Idealne rozwiązanie do rozmieszczenia w miejscu sprzedaży, bezpośrednio na ziemi lub na palecie. Nasze standardowe displaye na butelki lub wszystkie pozostałe produkty, które mogą być układane w stosy bądź są samonośne, można w prosty sposób zindywidualizować, np. przy pomocy toperów. Do produktów niesamonośnych polecamy nasze uchwyty dystansowe. Na życzenie realizujemy również całkowicie dostosowane do potrzeb displaye do ekspozycji w miejscu sprzedaży.

 

  • Więcej uwagi w miejscu sprzedaży: Wszędzie tam, gdzie Twój produkt ma rzucać się w oczy 
  • Szybka dostawa: standardowe displaye dostępne od ręki, z możliwością indywidualizacji już od 500 sztuk wzwyż 
  • Prosty montaż: Możliwość szybkiego i prostego montażu w miejscu sprzedaży przez personel 
  • Zdatność do transportu: Dzięki nakładanemu kloszowi i wypełnieniu cokołu możliwość transportu również z zawartością 
  • Dużo miejsca: Na twój produkt, wariacje i serie produktu oraz na materiał informacyjny
  • Zrównoważony rozwój: stojaki reklamowe z kartonu do punktów sprzedaży są przyjazne dla środowiska
Warto wiedzieć

Budowa, produkcja i uszlachetnienie displayów podłogowych / na butelki

Budowa: Display składa się z płaszcza displaya, wewnętrznego topera i zasypników / tac. Części zewnętrzne otrzymują indywidualny nadruk, natomiast elementy wewnętrzne są najczęściej czarne lub białe. Realizacja również z dwoma lub trzema poziomami produktu. Łatwy i niedrogi transport dzięki niewielkiemu ciężarowi i możliwości płaskiego ułożenia.

Koncepcja: Po przeanalizowaniu sytuacji w punkcie handlowym czas na zaprojektowanie optymalnego displaya pod kątem zastosowania, zapewnienia stabilności, ochrony produktu i montażu.

Uszlachetnienie: Istnieje możliwość skorzystania z całej naszej oferty uszlachetnień druku.

Standardowy display podłogowy / na butelki lub przystosowany do indywidualnych potrzeb – w każdej chwili chętnie doradzimy. Prześlij do nas zapytanie!
Wariant displaya II

Uniwersalne: Displaye naladowe

Idealnie przystosowane do postawienia na ladzie na rynku masowym, np. na stacjach paliw czy w punktach aptecznych. Dla rynku masowego oferujemy proste displaye naladowe z wkładką i szyldem do umieszczenia na regale lub przy kasie. Nasze bardziej kompleksowe wersje displayów do aptek nie pozwalają na bezpośrednie pobranie przez klienta, za to oferują możliwość wyposażenia ich w gratisowe dodatki lub dodatkowe informacje o produkcie.

 

  • Strategiczna lokalizacja: Więcej czasu poświęconego produktowi oraz zakupy impulsywne 
  • Stymulatory sprzedaży: Większa obecność produktu w punkcie handlowym oraz więcej miejsca na informacje 
  • Stymulatory w zakresie porad: Dzięki przestrzennej bliskości personel sklepu może zwrócić uwagę na produkt 
  • Oszczędność miejsca: Display potrzebuje niewielkiej powierzchni i daje się łatwo przesunąć 
  • Display mieszany: Prosta i atrakcyjna prezentacja różnych gatunków
Warto wiedzieć

Budowa, produkcja i uszlachetnienie displayów naladowych

Budowa: Rynek masowy: prosta konstrukcja składająca się z wkładki i szyldu; apteka: wieloczęściowa konstrukcja składająca się z podstawy, wkładek, szyldu i zabezpieczenia na wypadek wysyłki.

Koncepcja: Po przeanalizowaniu sytuacji w punkcie handlowym czas na zaprojektowanie optymalnego displaya pod kątem zastosowania, zapewnienia stabilności, ochrony produktu i montażu. Na życzenie wstępne konfekcjonowanie i ustawienie displaya ladowego.

Uszlachetnienie: Istnieje możliwość skorzystania z całej naszej oferty uszlachetnień druku.

Prosty lub kompleksowy display naladowy – w każdej chwili chętnie doradzimy. Prześlij do nas zapytanie!
Wariant displaya III

Displaye kompaktowe: Tace

Tace, znane również jako SRP (Shelf Ready Packaging), łączą w sobie zalety displayów jako stymulatory sprzedaży produktu i marki z korzyściami w zakresie kosztów i obsługi rozwiązania gotowego do ekspozycji na półce regału. Łatwo je otworzyć i od razu umieścić na docelowym miejscu. Ponadto zapewniają stabilność i możliwość transportu. Reasumując: tace nadają się doskonale do prezentacji produktów – zarówno na ladzie / przy kasie, jak i na regale w supermarkecie. 

 

  • Prostota obsługi: Tacę z towarem można w mgnieniu oka umieścić na regale 
  • Korzyści w zakresie kosztów: Opłacalne w produkcji, logistyce, składowaniu i obsłudze 
  • Bezpieczny transport: Ochrona produktu dzięki opakowaniu zbiorczemu i prezentacji w jednym
  • Stymulator sprzedaży: większa obecność w miejscu sprzedaży i lepsza rozpoznawalność Twojego produktu 
  • Lepsza widoczność marki: Dzięki większej ilości miejsca i możliwościom aranżacji 
  • Prosta utylizacja: Dzięki niewielkim rozmiarom i wykonaniu ze 100% kartonu (makulatury)
Warto wiedzieć

Budowa, produkcja i uszlachetnienie tac

Budowa: W zależności od zawartości tace mogą być wykonane z tektury litej lub kaszerowanej tektury falistej. Możliwa jest również konstrukcja składająca się z prostej części dolnej i klosza bądź pokrywy lub jako opakowanie z automatycznym spodem i perforacją do rozerwania.

Koncepcja: Po przeanalizowaniu sytuacji w punkcie handlowym czas na zaprojektowanie optymalnego displaya pod kątem zastosowania, zapewnienia stabilności, ochrony produktu i montażu.

Uszlachetnienie: Istnieje możliwość skorzystania z całej naszej oferty uszlachetnień druku.

Twój display powinien być kompaktowy, atrakcyjny cenowo i szybki w użyciu? W każdej chwili chętnie doradzimy. Prześlij do nas zapytanie!
Wartość dodana

Dlaczego firma Karl Knauer jest właściwym partnerem do produkcji displayów i tac?

Ikona
Opakowanie i display z jednej ręki
Oprócz displayów oferujemy również pasujące opakowania. Korzyści w zakresie kosztów, przetwarzania, projektowania i punktu kontaktowego.
Ikona
Pakowanie usługowe w pakiecie
Co-packing jest ważnym elementem wartości dodanej displayów . Skupiamy się na ekspozytorach i montujemy je.
Ikona
Doświadczenie w prezentacji produktów
Jako lider innowacji w dziedzinie opakowań i specjalista od przyciągających wzrok prezentacji, oferujemy innowacyjne uszlachetnienia.
Newsletter: wiedzieć, co w trawie piszczy