Bliskość z dystansu

Karteczki samoprzylepne w czasach koronawirusa

W czasie kryzysu najlepiej sprawdzają się proste i kreatywne rozwiązania. Gdy dzieje się źle lub trzeba działać szybko, nie ma czasu na eksperymenty. Wszędzie, gdzie się da, należy korzystać ze sprawdzonych metod. A gdy one nie działają, warto zaufać kreatywności.  W czasach koronawirusa mechanizm ten znakomicie widać na przykładzie klasycznego środka reklamowego: bloczki samoprzylepne przeżywają prawdziwy boom.

W „normalnych” czasach praktyczne, samoprzylepne karteczki to popularny prezent, który ułatwia codzienną pracę w biurze, reklamuje markę czy jest rozdawany jako gadżet na targach. Od początku tego roku – pandemii koronawirusa – coraz więcej firm korzysta z karteczek samoprzylepnych, aby za ich pomocą przekazywać wiadomości. Czy to jako informacja o przeprowadzeniu dezynfekcji biurek czy pokoi hotelowych, przypomnienie o obowiązujących zasadach zachowania dystansu czy jako komunikat dla klientów i pracowników – możliwości wykorzystania karteczek samoprzylepnych są tak różnorodne jak oferowane bloczki i ich formaty. Wykorzystywano je nawet jako ochronę uchwytów wózków zakupowych, jak informuje jeden z liderów na rynku artykułów reklamowych, firma Karl Knauer KG ze Szwarzwaldu. 

„Wyraźnie widać, że w czasach pandemii koronawirusa nasi klienci zmienili sposób komunikacji. Zamiast komunikatów reklamowych podstawowym celem jest przekazywanie informacji. Ale nawet jeżeli treści uległy zmianie, główna idea pozostała bez zmian: uświadomienie klientom, że są ważni, że się o nich myśli. Karteczki samoprzylepne cieszą się ogromną popularnością, ponieważ ich produkcja jest prosta, ceny przystępne, a możliwości wykorzystania bardzo wszechstronne.” tak Frederik Zecheus, Key Account Manager w dziale Materiały reklamowe w firmie Karl Knauer, podsumowuje wzrost zainteresowania w tym segmencie.

Zamów teraz T +49 7835 782-300 | Arrowwerbemittel@karlknauer.de