Utrzymywanie trwałych relacji z klientami

Kalendarz adwentowy

Okres przedświąteczny przynosi z sobą gorączkową krzątaninę, ale i piękną tradycję dziękowania partnerom biznesowym, klientkom i klientom, a także koleżankom i kolegom z pracy za dobrą współpracę. Gdy towarzyszy temu wysmakowany prezent, który osłodzi kończący się rok, to taki podarunek nabiera jeszcze większego znaczenia. To jeden z powodów, dla których kalendarz adwentowy od lat należy do najchętniej wybieranych upominków w branży materiałów reklamowych. Przy okazji obdarowane osoby będą niemal przez miesiąc regularnie spoglądać na logo i nazwę Państwa marki.

Teraz zaczyna się gorący okres na kalendarze adwentowe.

Zamówienia napływają już od wczesnej wiosny także do szwarcwaldzkich specjalistów w dziedzinie opakowań z firmy Karl Knauer. Oprócz kalendarzy spersonalizowanych, tworzonych wedle wymagań klienta, największą popularnością cieszą się dwa produkty. Pierwszym z nich jest misternie wykonana „książka” wypełniona 24 pudełeczkami, w których ukryte są wysokiej jakości czekoladki. Drugi to kalendarz adwentowy w wariancie piwnym, zbierający wysokie noty wśród amatorów specjałów w płynie. Składa się on z kartonowego opakowania, zwykle graficznie spójnego z wizerunkiem Państwa firmy, które kryje w sobie skrzynkę popularnych na rynku marek piwa. W ten sposób każde okienko otwiera się na browarniczy specjał danego regionu, gwarantując wyjątkowe wrażenia.
Obydwa kalendarze zostały przygotowane zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju: są w 100% wykonane z kartonu (wyłączając zawartość).