VERIDA

Wspieramy zwalczanie fałszerstw na wszystkich płaszczyznach dzięki ochronie produktu i marki.

Oto rozwiązanie poważnego problemu producentów, użytkowników i całej gospodarki: opakowanie może oferować skuteczną ochronę produktu przed podrabianiem lub fałszerstwem. Uszlachetnienia najnowszej generacji, technologie kodujące lub systemy ochronne wspierają przedsiębiorstwa w zabezpieczaniu produktów i marek. Szczególnie innowacyjnym rozwiązaniem jest nasz system ochronny VERIDA.

Kodowanie wspierane technologią informacyjną, a także ukryte znaki w druku, materiale i uszlachetnieniu umożliwiają identyfikację produktu na wszystkich etapach – od produkcji do momentu nabycia przez użytkownika końcowego.

VERIDA to rozwiązanie 3 w 1: ochrona produktu i marki, Track & Trace oraz marketing. Dzięki elastycznej, modułowej strukturze system może być stosowany osobno we wszystkich trzech obszarach jako rozwiązanie całościowe lub jednostkowe.

System ochrony produktu i marki VERIDA łączy w sobie wiedzę na temat produkcji opakowań i etykiet oraz nowoczesne matematyczne metody kodowania. Każdy produkt może zostać wyraźnie oznaczony jako oryginał, bezpośrednio lub za pomocą opakowania.

Produkty można zabezpieczyć w różnym stopniu: za pomocą widzialnego oznakowania z hologramem, kodu zabezpieczonego przed sfałszowaniem, który można odczytać za pomocą zwykłego telefonu komórkowego, lub za pomocą zaawansowanych technik gwarantujących wysoką ochronę, stosowanych przy produkcji banknotów. W przypadku tych ostatnich zabezpieczenia mogą zostać odczytane jedynie za pomocą specjalistycznych urządzeń. Verida nie tylko chroni produkt, ale też stanowi narzędzie aktywnej obserwacji rynku i rozpoznawania punktów newralgicznych (np. szarego importu lub fałszerstw).

VERIDA "Track & Trace" – umożliwia śledzenie drogi produktu od procesu wytworzenia do momentu dostarczenia do użytkownika. Koncentrujemy się przy tym na kompatybilności z istniejącymi systemami. Do procesu mogą zostać włączone skanery kodów kreskowych, systemy RFID i telefony komórkowe. Komunikacja w dostępnym otoczeniu IT odbywa się za pośrednictwem standaryzowanych interfejsów (np. XML lub EDIFACT).

VERIDA "Marketing" – to narzędzie stosowane w nowoczesnej reklamie i strategii utrzymania Klienta. Za pomocą kodu kreskowego 2D lub chipa NFC/RFID mogą zostać aktywowane najróżniejsze akcje marketingowe: konkursy z nagrodami, usługi, dostęp do handlu elektronicznego, informacji i wiele innych. Sukces takich akcji można zweryfikować bezpośrednio. Szczególnie interesująca jest opcja przeprowadzenia widocznego lub niewidocznego dla użytkownika testu autentyczności podczas akcji.

Na tle innych rozwiązań Verida wyróżnia się wyjątkowym połączeniem najróżniejszych technologii (kod kreskowy, RFID, NFC, druk z zabezpieczeniami, smart packaging, telefonia komórkowa, WWW itd.) w zintegrowanym systemie.

Karl Knauer realizuje ogólny koncept w jednym miejscu, z uwzględnieniem wszystkich usług IT i procesów bezpieczeństwa, we własnym systemie ERP, a także w procesie opracowywania i produkcji opakowań oraz etykiet samoprzylepnych.