Zamknij

Karl Knauer przedstawia nową odsłonę produktu

Ponowne uruchomienie produktu mey

Naturalnie atrakcyjna: 
nowa linia opakowań dla mey


Jeżeli w ramach partnerstwa dąży się do tego samego celu, to można go osiągnąć dość szybko. Pokazuje to najnowszy produkt zrealizowany przez popularną markę bielizny damskiej i męskiej mey we współpracy ze specjalistą w dziedzinie opakowań z siedzibą w Szwarcwaldzie, firmą Karl Knauer. W ciągu zaledwie trzech miesięcy dla trzech serii bielizny – „2000”, „Exquisite” i „Noblesse” – opracowano nowy wzór opakowania, świadomie rezygnując przy tym z użycia tworzyw sztucznych. Wisienką na torcie w tej odświeżonej prezentacji marki jest nowe logo mey.

Maksymalny komfort, minimalne wykorzystanie zasobów

W przypadku bielizny często mniej znaczy więcej. Ograniczenie składu do naturalnych materiałów, jak bawełna z drobnej przędzy, wełna czy jedwab, oraz idealny krój to gwarancja dobrego samopoczucia we wszystkich sytuacjach. Ukierunkowanie na ponadczasową odzież bazową to z pewnością jeden z powodów międzynarodowego sukcesu marki mey. Filozofia polegająca na zachowaniu całkowitej naturalności i rezygnacji ze wszystkiego, co niepotrzebne, jest także widoczna w nowej linii opakowań, które firma mey opracowała wspólnie z przedsiębiorstwem Karl Knauer: podobnie jak zawartość, także składane pudełka w całości wykonano z surowców odnawialnych. Podczas gdy wewnątrz opakowania kusi klientów bawełna z drobnej przędzy, wełna czy jedwab, na zewnątrz do kupna produktu zachęca naturalny karton o przyjemnych wrażeniach dotykowych. Próżno szukać tutaj tworzyw sztucznych – zarówno w samych produktach, jak i w opakowaniu, które w 90 procentach składa się z kartonu pochodzącego z recyklingu.

Liczy się odpowiedni krój

Zarówno w przypadku bielizny, jak i opakowania zasada jest taka sama: musi pasować! Firmie Karl Knauer udało się opracować wydajne rozwiązanie opakowaniowe, oparte na dwóch formatach, które optymalnie prezentują wszystkie produkty z trzech serii. Także otwieranie opakowań zostało dobrze przemyślane: w razie potrzeby można otworzyć pudełka w punkcie sprzedaży, a potem je zamknąć bez uszkodzeń. Dzięki temu radość z nowej bielizny mey potrwa długo.

„Od ponad pięciu lat tworzymy z firmą mey relację, jaką można sobie tylko wymarzyć” – cieszy się Rita Schätzle, Key Account Manager w Karl Knauer. „Reprezentujemy te same wartości w zakresie jakości, zrównoważonego rozwoju i niezawodności. Stanowi to solidną podstawę, aby realizować nowe, kreatywne i odpowiedzialne pomysły, które prowadzą do takich rozwiązań, jak ta seria opakowań”.

www.mey.com

Altes und neues Design mey MyClassics
Stary i nowy design mey MyClassics
jpg (3 MB)
Altes und neues Design mey MyActives
Stary i nowy design mey MyActives
jpg (4 MB)
Produktrelaunch mey
Zdjęcie grupowe Ponowne uruchomienie produktu mey
jpg (3 MB)
Newsletter: wiedzieć, co w trawie piszczy