Zamknij

Opakowania indywidualne

Eksperci w dziedzinie opakowań z firmy Karl Knauer specjalizują się w tworzeniu indywidualnych opakowań produktów. Kartoniki niemal z każdej branży do praktycznie wszystkich rodzajów opakowań. Profesjonalizm, doświadczenie i zamiłowanie do detali. Naszym celem jest stworzenie perfekcyjnego opakowania oraz zaprezentowanie Twojego produktu i marki. Urzeczywistniamy to dzięki mnogości funkcji i kształtów, materiałom i elementom uszlachetniającym – do tego nadruk w Twoim designie niczym wisienka na torcie. Wszystko dla prezentacji marki, która jest tak wyjątkowa jak Twój produkt.

 

Opakowanie jako instrument marketingu

Ponad 70% decyzji o zakupie jest podejmowanych w miejscu sprzedaży w ciągu zaledwie kilku chwil. Opakowania i kartoniki mają przy tym zasadniczy wpływ na podjęcie decyzji. Służą lepszej orientacji, ułatwiają rozpoznanie produktu oraz pomagają oszacować cenę i jakość. Konsumenci wykorzystują opakowania jako istotny element pomagający w podjęciu decyzji. Opakowania to systemy znaków, które przede wszystkim przemawiają do uczuć jak np. sympatia, atrakcyjność, zaufanie. To właśnie emocje biorą górę w procesie decyzyjnym, który jedynie w jednej trzeciej oparty jest na racjonalnych przesłankach.

Szczególnie rozwiązania w zakresie opakowań indywidualnych spełniają jako instrument marketingu następujące funkcje:

  • Czynnik sukcesu – wzmocnienie zasięgu: Konsumenci mają regularny i wielokrotny (nawet dziesięciokrotny) kontakt z kartonikami, wzgl. opakowaniami produktów – najpierw w punkcie handlowym, a następnie wiele razy w domu. Opakowanie jest wzmacniaczem zasięgu i jednocześnie ambasadorem marki.
  • Czynnik sukcesu – ambasador jakości: Jakość produktu oceniana jest w pierwszej kolejności na podstawie opakowania.
  • Czynnik sukcesu – przyjazność dla środowiska: Opakowanie kartonowe zawiera informacje o tym, czy produkt i jego osłona są przyjazne dla środowiska naturalnego.
  • Czynnik sukcesu – prezentacja marki: Opakowania zakorzeniają markę w codziennym życiu konsumentów. Opakowania zachęcają do konsumpcji, odsprzedaży i polecenia innym.
Pudełko z nadrukiem i wkładem, który podnosi się przy otwieraniu
Indywidualne opakowanie na śrubokręt elektryczny Wihas
Indywidualne opakowanie na dodatki do kąpieli
Indywidualne opakowanie na dodatki do kąpieli

7 kroków do indywidualnego opakowania: Nasz Innovation Engine 7.0

Karton, tektura falista, a może coś absolutnie nowatorskiego: wybór materiałów do opakowań z nadrukiem jest niemal nieskończony. Wybierz materiał, który pod względem innowacyjności, funkcji, prezencji lub trwałości będzie spełnieniem Twoich indywidualnych potrzeb.

 

Tektura wykonana z trawy z przetłoczeniem w kolorze brązu

Niech wyróżni Cię wyjątkowość! Posiadamy know-how w tworzeniu i realizacji nawet najbardziej niezwykłych form, sprawiając, że Twoje indywidualne opakowania staną się elementem przykuwającym wzrok w miejscu ich ekspozycji. Odkryj siłę naszych innowacji – chętnie opracujemy ofertę dla Ciebie.

 

Opakowanie w kolorze trawy z wieloma krawędziami

Większa sprzedaż zgodnie z filozofią convenience! Indywidualne kartoniki, które można łatwo otworzyć, to mocny argument prosprzedażowy. Poznaj szerokie spektrum innowacyjnych rozwiązań w zakresie zabezpieczenia przed pierwszym otwarciem, łatwego dozowania i ponownego zamknięcia opakowań produktów.

 

Żółty kartonik z otworem umożliwiającym wysypanie zawartości (w przybliżeniu)

Zabłyśnij czymś wyjątkowym! Za pomocą naszych elementów uszlachetniających pobudzamy wszystkie zmysły i tworzymy najwyższej jakości opakowania indywidualne, które skupiają uwagę Twoich klientów i budzą ich zachwyt. Zapytaj nas!

 

Przetłoczenia kartek z użyciem folii do złoceń z efektem 3D

Procesy produkcyjne muszą być w najwyższym stopniu efektywne – filozofia lean determinuje nasze procesy. Rozwiązania dla e-biznesu, systemy Web Center czy SMI optymalizują naszą pracę na co dzień. Tworzy to ramy również dla Twojego sukcesu.

 

hala produkcyjna z automatami pakującymi

Odpowiedzialność za środowisko naturalne i społeczeństwo jest dla nas priorytetem. Stawiamy na zrównoważony rozwój i bezpieczeństwo, chroniąc produkt i markę, gwarantując bezpieczeństwo artykułów spożywczych, wybierając rozwiązania z certyfikacją FSC® i CO2 oraz opartą na neutralności klimatycznej filozofię pracy w lokalizacji Biberach.

 

Dach płaski z panelami solarnymi

Jako prekursor w dziedzinie drukowanej elektroniki na opakowaniach oferujemy dostęp do mnóstwa innowacyjnych technologii multisensorycznych. Jesteśmy kompetentnym partnerem, gdy opakowanie ma być narzędziem marketingu interaktywnego.

 

Biało-złote opakowanie na serum kosmetyczne do wyciągania
Indywidualizm wymaga ekspertów, np. firmy Karl Knauer.
Firma Karl Knauer to Twój profesjonalny partner w projektowaniu i produkcji indywidualnych opakowań produktów.
Szukasz indywidualnego i skutecznego opakowania dla Twojego produktu? Prześlij do nas zapytanie! Profesjonaliści w dziedzinie opakowań z firmy Karl Knauer chętnie przygotują dla Ciebie indywidualną ofertę.

Elementy indywidualnego opakowania

Opakowania należą do produktu tak jak sama zawartość. Silnie oddziałują na markę i wizerunek oraz spełniają ważne zadania w kontakcie z klientem w takich aspektach jak np. wybór, informacja, ochrona, transport, przechowywanie, ponowne wykorzystanie itd. Opakowania mają ogromny zasięg i w handlu generują miliardy punktów kontaktowych. Wysyłają wiadomość każdemu, kto stoi przy regale. Badania pokazują: kartonik z nadrukiem generuje miliardy cennych kontaktów z konsumentami. Jest nośnikiem reklamy o dużej sile przebicia w grupach docelowych, zapewniając fantastyczne wyniki sprzedaży jako medium komunikacji.

 

Materiał

Decyzja o wyborze materiału na opakowania indywidualne to podstawa skuteczności opakowania produktu w wymiarze dotykowym i wizualnym. Do wyboru jest mnóstwo najróżniejszych rodzajów tektury: od tektury ze świeżych włókien w wysokiej bieli przez tekturę z recyklingu po ekologiczną tekturę wykonaną z traw lub odpadów rolnych. Tektura lita i falista należy również do portfolio materiałów.

Kartoniki w naturalnym designie na bieliznę
O kształcie decyduje funkcja

Kształt Twojego kartonika w roli opakowania musi pasować do produktu. Kształt i rozmiar, wyposażenie w postaci wkładki inlay, okienko, sposób aplikacji, funkcja ochronna, wymagania transportowe – eksperci w dziedzinie opakowań doradzą Ci w doborze właściwego opakowania dla Twojego produktu. Zapytaj nas!

Wysuwane pudełka wypełnione małymi buteleczkami.
Nadruk

Opakowanie musi pasować do marki i projektu korporacyjnego Twojej firmy – dla osób odpowiedzialnych za marketing to konieczność. Indywidualne kartoniki z tektury mogą dobrze spełnić ten warunek, ponieważ ich całą powierzchnię można standardowo pokryć nadrukami. Możliwości wykończenia opakowań są niczym nieograniczone.

Różne kartoniki na artykuły spożywcze
Uszlachetnienie

Indywidualne elementy uszlachetniające nadają opakowaniu wyjątkowego smaczku. Pytanie, jakie uszlachetnienie pasuje do Twojego produktu? Profesjonalna koncepcja designu opakowań uwzględnia wiele czynników jak np. grupa docelowa, kategoria cenowa, konkurencja czy budżet. Skorzystaj z porady – to się opłaci!

Pudełko wysuwane na skarpetki

Awards

Jakie wymagania musi spełniać opakowanie indywidualne?

Kreatywny design, przekonujący materiał, nietuzinkowy sposób otwierania – dzięki tym właściwościom Twoje indywidualne opakowanie produktu zrobi wrażenie na klientach. Im bardziej opakowanie absorbuje zmysły, im jest atrakcyjniejsze, tym większe zainteresowanie wzbudzi w grupie docelowej. Kto na etapie indywidualnego projektu rozwoju opakowań uwzględni cztery poniższe czynniki sukcesu, ten może zdobyć przewagę na rynku.

 

  • Projekt korporacyjny: Twój projekt korporacyjny, Twoje opakowanie, Twoja wizytówka: opakowanie produktu prezentuje Twoją markę. Jeżeli projekt opakowania jest kompatybilny z designem firmy, rośnie poziom rozpoznawalności przez klienta, proces podejmowania decyzji ulega skróceniu, a więzi łączące z klientem zostają wzmocnione.
  • Wykończenie: Design opakowania zależy przede wszystkim od indywidualnej prezentacji marki i dostosowuje się do produktu. Oprócz tego może podejmować trendy w designie, które są dobrze odbierane przez grono kupujących. Aktualnie na topie są czyste, minimalistyczne opakowania z nadrukami. Na uznanie zasługują elementy uszlachetniające, np. przetłoczenia, lakierowane powłoki, folie błyszczące, a nawet elektronika, tak aby w miejscu sprzedaży dotrzeć do konsumenta językiem emocji.
  • Convenience: Indywidualnie przemyślane konstrukcje zapewniają przyjemny kontakt i pozytywne odczucia u konsumentów. Dostosowane precyzyjnie do grupy docelowej i produktu, rozwiązania convenience ułatwiają obsługę, np. dzięki wyjątkowo prostej formie aplikacji dla seniorów lub zintegrowanemu otworowi umożliwiającemu wysypanie zawartości w przypadku artykułów sypkich. Wachlarz możliwości jest ogromny. Eksperci w dziedzinie opakowań razem z Tobą opracują indywidualne rozwiązania, które spełnią Twoje oczekiwania.
  • Wytyczne prawne: Na opakowaniu muszą być wydrukowane informacje wymagane przez ustawodawcę. Przykładem tego są dane dotyczące składników, wartości odżywcze, data przydatności do spożycia, kraj pochodzenia i dane ilościowe lub oznakowanie towaru niebezpiecznego.
Newsletter: wiedzieć, co w trawie piszczy