Zamknij

Nawet opakowanie kręci

Ekologiczne opakowanie na śrubokręt dla firmy Wiha

Wiha sprzedaje swój pierwszy na świecie elektryczny śrubokręt

Wiha to nazwa firmy oferującej od ponad 75 lat narzędzia klasy premium, które gwarantują większą efektywność, lepszy komfort i szybszą pracę. Dlatego do klientów tego innowacyjnego przedsiębiorstwa rodzinnego należą fachowcy z całego świata. Z okazji wprowadzenia na rynek pierwszego na świecie elektrycznego śrubokrętu „speedE®”, dzięki któremu automatyczne wkręcanie i wykręcanie, kontrola siły dokręcania i ręczne mocowanie śruby przebiega znacznie szybciej, zdecydowano się na wyjątkowe rozwiązanie: opakowanie, które jako narzędzie marketingowe umiejętnie podkreśla wyjątkowość i najwyższą jakość produktu i które podobnie jak sam śrubokręt także pochodzi ze Szwarcwaldu.

W handlu narzędzia są z reguły zapakowane w pudełka z tworzywa sztucznego – w Wiha zdecydowano się na materiał przyjazny środowisku. We współpracy ze specjalistą w dziedzinie opakowań, firmą Karl Knauer z Biberach, powstało kartonowe opakowanie wysokiej jakości dla śrubokrętu „speedE®”. Opakowanie podkreśla ekskluzywność produktu oraz umożliwia bezpieczne przechowywanie różnorodnych akcesoriów. „Podczas otwierania opakowania, które przypomina skrzynię ze skarbami, wkładka stabilizująca wkrętak zostaje uniesiona” – Oliver Wedinger, Key Account Manager w Karl Knauer, opisuje jedną ze szczególnych cech opakowania. „Dzięki temu rozpakowywanie wywołuje efekt wow i wzmaga chęć, by natychmiast przetestować nowe narzędzie”.

Pod uniesioną wkładką wykonaną z wielokrotnie kaszerowanej tektury falistej klient znajduje kompleksowe wyposażenie zestawu. Podobnie jak sam śrubokręt, także wyposażenie jest mocowane za pomocą inteligentnej konstrukcji opakowania i można je bezpiecznie transportować.

Ekskluzywność nowatorskiego produktu Wiha jest widoczna i wyczuwalna jeszcze przed rozpakowaniem, na zewnętrznej stronie opakowania klasy premium: wygląd opakowania, zastosowanie nietypowego dla branży materiału, uszlachetnienie kombinacją lakieru soft-touch i UV, tłoczone logo i hologram potwierdzający oryginalność produktu „speedE®” przyciągają klientów do punktów sprzedaży i zachęcają do sięgnięcia po produkt.

„Firmie Kar Karl Knauer w imponujący sposób udało się zrealizować nasze wyobrażenia. Opakowanie jako „nośnik emocji” odgrywa ważną rolę przy sprzedaży naszego śrubokrętu. Jesteśmy pewni, że utwierdza ono klienta – także na drugi rzut oka – w decyzji o kupnie i daje mu poczucie nabycia wysokiej jakości, innowacyjnego i wyjątkowego narzędzia” – wyjaśnia Sven Wilde, kierownik zespołu Sales Concept w Wiha. „To pozytywne odczucie u klienta ma także długofalowy wpływ na odbiór marki Wiha”.

https://www.wiha.com/de/

Newsletter: wiedzieć, co w trawie piszczy