Otwarte drzwi i serca: 10 lat współpracy z Deutsche Post
„Cieszymy się z tej wieloletniej, niezwykłej współpracy z Deutsche Post. Bardzo leży nam na sercu pozytywne zaskakiwanie i inspirowanie naszych partnerów poprzez opracowywanie rozwiązań, które idealnie pasują do czasu i nastroju”, tak Oliver Wedinger, Key Account Manager w Karl Knauer, opisuje motywację zespołu.
Prawdziwa sztuka opakowań. Bez plastiku
Tak było na przykład w 2019 roku, gdy firma Karl Knauer wyprodukowała dla Deutsche Post pierwszy kalendarz adwentowy bez plastiku. Dla obu firm tematy zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska odgrywają ważną rolę, dlatego gdy po raz pierwszy udało im się w 2019 roku całkowicie zrezygnować z użycia tworzyw sztucznych w kalendarzu adwentowym w kształcie sań, był to ważny kamień milowy.
Poczta (miłosna) w kolorze żółtym
Dwa lata później, w 2021 roku, który upłynął pod znakiem wyzwań związanych z pandemią COVID-19, Deutsche Post przekształciła wieżę pocztową w Bonn w żółte serce. Serce to miało symbolizować więź, wytrwałość i wdzięczność w trudnych czasach. Firma Karl Knauer podjęła ten pomysł i stworzyła pasujący kalendarz adwentowy w kształcie żółtego serca z 24 małymi składanymi pudełkami wypełnionymi czekoladkami.
24 pyszne czekoladowe marzenia
Ile projektów spersonalizowanych kalendarzy adwentowych firma Karl Knauer zrealizowała do tej pory dla Deutsche Post, pozostaje tajemnicą. Jednak odpowiedzialny za wypełnianie kalendarzy adwentowych zespół ds. pakowania usługowego w firmie Karl Knauer od 10 lat starannie pakuje czekoladowe specjały do kalendarzy – i sprawia, że serca fanów czekolady biją szybciej.
Cała paleta: od A – jak atrakcyjne, do Z – jak zamówienie
W ścisłej współpracy z Deutsche Post firma Karl Knauer opracowuje spersonalizowane projekty kalendarzy adwentowych. Za projekt graficzny odpowiadają ilustratorzy. Karl Knauer zajmuje się produkcją kalendarzy adwentowych, pakowaniem ich w pudełka po 10 sztuk i wysyłką paletową w całości z jednego źródła. Kompletowanie jest organizowane i obliczane z taką dokładnością, że nie ma potrzeby wysyłania w połowie niezapełnionych palet. Z jednej strony pozwala to zredukować koszty, a z drugiej pomaga zmniejszyć emisję CO2.
Wieloletnie doświadczenie i optymalne przygotowanie są kluczem do zapewnienia perfekcyjnego przepływu dużych ilości towarów każdego roku. Dotychczas nie było żadnych reklamacji ani na zawartość zamówienia, ani na opakowanie czy wysyłkę. Dlatego właśnie również Axel Breme, wiceprezes ds. zarządzania w Deutsche Post, DHL Group, jest bardzo zadowolony z tego partnerstwa: „Dzięki firmie Karl Knauer mamy u boku partnera, który każdego roku dostarcza nam nowy świetny kalendarz adwentowy, a nasze marki Deutsche Post i DHL mogą pokazać się w najlepszym świetle w oczach naszych klientów”.