Zamknij

Sprytna konstrukcja:
rozwiązania w zakresie opakowań z efektem zaskoczenia

Im mniej trzeba myśleć przy rozpakowywaniu produktu, tym więcej musiał się nad tym zastanawiać konstruktor opakowania. Aby w pełni umożliwić spełnienie różnych funkcji opakowania – od bezpiecznego transportu towaru poprzez wykorzystanie jako skuteczne narzędzie marketingowe aż po łatwy recykling – trzeba uwzględnić wiele czynników. W firmie Karl Knauer robimy to każdego dnia, dla klientów z najróżniejszych branż. Mamy ponad 80 lat doświadczenia i zawsze jesteśmy na bieżąco. Dlatego wiemy nie tylko, co jest uciążliwe przy rozpakowywaniu, ale także, w jaki sposób można klienta pozytywie zaskoczyć i zachęcić do podjęcia decyzji o zakupie.

 

Projektowanie opakowań w Karl Knauer:
worek wiedzy.

[Translate to Polnisch:] Handlicher Messbecher aus Karton
Poręczna miarka z kartonu

Warunkiem, który umożliwia spełnienie wszystkich wymagań producentów wobec opakowań, jest intensywne skoncentrowanie się na produkcie. Ostatecznie to od niego zależy, jaki rodzaj opakowania w ogóle wchodzi w rachubę.

 

Czy produkt jest przedmiotem stałym, czy substancją w proszku? Czy jest to artykuł spożywczy, który musi być całkowicie zamknięty, czy towar, którego klient chciałby dotknąć, zanim zdecyduje się na zakup? Czy klient wyjmie z opakowania całą zawartość naraz, czy będzie to robił stopniowo? I jak długo karton lub pudełko będzie używane? Wszystko to są rozważania, które mają wpływ na koncepcję i tym samym konstrukcję opakowania.

Nasze miarki z kartonu to przykładowo nowoczesna alternatywa dla standardowych wariantów z tworzywa sztucznego. Składane na płasko i umożliwiające indywidualne wzornictwo miarki z kartonu to ekologiczny pomysł na dozowanie proszku i granulatów.

Bardzo sprytną koncepcję zawijania opracowaliśmy dla firmy Bauerfeind AG: dzięki inteligentnemu zabezpieczeniu przed kradzieżą można wprawdzie dotknąć sportowych skarpet w punkcie sprzedaży, ale nie można ich wyjąć z opakowania. Umożliwiają to zawiasy w opakowaniu.

Maksymalne efekty poprzez minimalne zmiany

Przy projektowaniu naszych rozwiązań w zakresie opakowań nie oszczędzamy na pomysłach, kreatywności i doświadczeniu, oszczędnie postępujemy natomiast przy wyborze materiałów i wykorzystaniu energii podczas produkcji. Oznacza to, że przy projektowaniu i konstruowaniu opakowań centralną rolę odgrywają u nas takie tematy, jak zrównoważony rozwój, ochrona zasobów i ochrona klimatu. Dlatego często zdarza się, że jako specjaliści w dziedzinie opakowań radzimy naszym klientom, aby zredukowali opakowanie do minimum. Albo aby wybrali taką wersję składanego pudełka, która umożliwi wykorzystanie go do różnych wariantów produktu. Takie zminimalizowane opakowanie może mimo to wywołać zainteresowanie i zachwyt, co widać na przykładzie tych rozwiązań, które zrealizowaliśmy dla klientów:

 

LitePac Top

Prosty pasek kartonu, więcej nie trzeba, aby wygodnie transportować nawet ciężki sześciopak. Nasze nagrodzone rozwiązanie LitePac Top to wzorowy przykład tego, z jaką łatwością można by było zrezygnować z folii z tworzywa sztucznego w segmencie napojów.

Więcej o LitePac Top

Banderole

Banderole z kartonu oferują elastyczność i pasują do różnych wariantów produktów, a dzięki zredukowanej ilości materiału podkreślają naturalność danego produktu. Jak świetnie to się sprawdza, pokazuje opakowanie zestawu prezentowego marki Kneipp z banderolą.

Tarcza obrotowa

Nasza wykonana w całości z kartonu tarcza parkingowa pokazuje, że także bez metalowego oczka można zachować przejrzystość. Po zmianie nadruku można wykorzystać konstrukcję także jako wskaźnik czasu ładowania samochodów elektrycznych, kalkulator mieszkaniowy, kalendarzyk ciążowy czy kalkulator taryfy.

Jeśli chcesz sprytnie zapakować swój produkt, musisz nas poznać. Jesteśmy pewni, że także dla Ciebie opracujemy rozwiązanie, które Cię przekona i zachwyci.
Newsletter: wiedzieć, co w trawie piszczy