Zamknij

Twój producent opakowań kosmetycznych w Niemczech

Najwyższej jakości osłona tego co kryje wnętrze: zaprojektujemy opakowanie, które doskonale zabezpieczy Twój kosmetyk i świetnie go zaprezentuje. Doskonale uszlachetniony zestaw prezentacyjny na luksusowe perfumy, zrównoważony materiał na kosmetyki naturalne lub prosty kartonik na produkty do pielęgnacji jamy ustnej – nasze opakowanie zawsze tworzy z zawartością harmonijną całość. Pasuje do produktu, przyciąga spojrzenia lub emanuje delikatną nutą zapachową.

 

Referencja

Opakowanie dopasowane do filozofii produktu

„Firmę Karl Knauer zaprosiliśmy do współpracy jako specjalistę w dziedzinie opakowań, który w stu procentach spełnił nasze oczekiwania w odniesieniu do nowoczesnego opakowania. Wspólnie z zespołem w Biberach stworzyliśmy opakowanie, które idealnie pasuje do naszej filozofii produktu.”


Andreas J. Kroll, prezes firmy Kroll Cosmetics GmbH

 

Warianty kartoników

Jakie opakowanie kosmetyczne do jakiego produktu?

Ogromna ilość dostępnych na rynku produktów kosmetycznych może liczyć na bogatą ofertę opakowań: najróżniejsze kształty i materiały pudełek o indywidualnym designie, a do tego elementy uszlachetniające. Królem sceny jest kartonik. Niezależnie od tego, jakiego wyboru dokonasz, opakowanie będzie zawsze ambasadorem Twojego produktu do pielęgnacji, produktu kosmetycznego oraz Twojej marki. Jako opakowanie zrównoważone lub premium – stworzymy obiekt, który przykuje uwagę na sklepowej półce.

 

Kartoniki

Uniwersalny top model: kartonik z nadrukiem perfekcyjnie nadaje się do indywidualnych designów: uszlachetnienia w postaci przetłoczeń hot-stamping lub tłoczeń reliefowych, specjalne materiały – z naciskiem na wysoki, błyszczący poziom bieli, recykling lub rozwiązanie zrównoważone, np. karton z trawy.

Kwadratowy kartonik z kwiatowym wzorem
Opakowania składane

Dla radości z unboxingu: pudełko składane jako szlachetne opakowanie to świetny wybór na wyjątkowe produkty kosmetyczne. Po otwarciu zostają wyeksponowane w całej okazałości – chwila rozpakowania staje się niezapomnianym przeżyciem. Pudełka składane idealnie nadają się również do zestawów z wkładką inlay.

Opakowanie składane
Opakowania wysuwane

Atrakcyjny dwuczęściowiec: osłona lub banderola z kartonu plus wkład tworzą pudełko wysuwane. Rozwiązaniem opcjonalnym jest wkładka inlay, która podkreśla wysoką wartość produktu i zapewnia efekt wow w miejscu sprzedaży. Banderola, którą można produkować niezależnie od części wewnętrznej, ma uniwersalne zastosowanie.

Pudełko wysuwane z małymi buteleczkami jako zawartością
Opakowania produktów z linerem

Bezpieczne opakowanie na drogie perfumy: klasyk wśród opakowań na perfumy. Liner – wkładka z obustronnie pokrytej bielą tektury falistej – pełni rolę wyściółki i zwiększa ochronę produktu.

Opakowanie produktu z linerem
Opakowania na produkty z wkładką inlay

Na szczególne okazje: pudełka wysuwane lub pudełka z zamknięciem plus wkładka inlay stanowią idealną scenerię dla promocji produktów do pielęgnacji i kosmetyków. Są gwiazdami zestawów upominkowych, np. z okazji Świąt Bożego Narodzenia, Dnia Matki lub Ojca.

Pudełko wysuwane z małymi buteleczkami jako zawartością (widok z bliska)
Opakowania na produkty z eurozawieszką

Zawsze pod ręką: wiele artykułów drogeryjnych lub tańsze produkty do pielęgnacji prezentowane są na regale nie w pozycji stojącej, lecz wiszącej. W tym celu opakowania posiadają eurozawieszkę. Po to, aby poprawić sprzedaż!

Kartonik na maszynki i ostrza do golenia w różnych rozmiarach
Pudełka dwuczęściowe

Stabilny dwuczęściowiec na wykwintne produkty: wyposażone we wkładkę inlay, pudełka dwuczęściowe stanowią idealne opakowanie do prezentacji produktów z zastosowaniem indywidualnego designu. Dające się z łatwością zdjąć wieczko podkreśla wartość przedmiotu ukrytego w jego wnętrzu.

Pudełko dwuczęściowe
Opakowania o wysokim standardzie uszlachetnienia

Prawdziwy hit na sklepowej półce: każde opakowanie kosmetyczne można wyeksponować dzięki dodającym „luksusu” elementom uszlachetniającym, np. połyskującej powłoce lakieru, soczewce 3D lub zintegrowanemu światłu. Stworzone przez nas opakowanie świecące skupia na sobie wszystkie spojrzenia. I na Twojej marce.

Wysuwane pudełko na serum ze złotymi detalami
Wartość dodana

Dlaczego firma Karl Knauer jest Twoim producentem opakowań kosmetycznych w Niemczech?

  • Standard i innowacja: Bardzo szerokie portfolio opakowań kosmetycznych – od zwykłego kartonika po wysoce innowacyjną, kreatywną realizację. 
  • Doświadczenie, badania i rozwój: Know-how w dziedzinie opakowań na produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne, synergie z innych branż, międzynarodowe wyróżnienia za rozwój opakowań. 
  • Prawdziwy eyecatcher na sklepowej półce:  Ekspozycja produktów do pielęgnacji i kosmetyków, która zrobi wrażenie w miejscu sprzedaży. Hasło „first moment of truth”. 
  • Szerokie portfolio opcji uszlachetnienia: Jeszcze więcej ekspresji dzięki wysoce uszlachetnionym opakowaniom kosmetycznym: od przetłoczenia przez lakier zapachowy po światło. 
  • Kompleksowy serwis: Zarządzanie pakowaniem na każdym etapie procesu. Od doradztwa w zakresie materiałów przez pakowanie usługowe po budowę automatów pakujących. 
  • Narzędzia promocji POS: Skupienie uwagi na produktach kosmetycznych za pomocą elementów towarzyszących jak ekspozytory display, materiał dekoracyjny, kiwaki, stojaki i tace o dostosowanym designie. 
  • Zrównoważony rozwój: Opakowania przyjazne dla środowiska jako wkład w wizerunek marki np. produktów do pielęgnacji – od producenta, który w każdym obszarze realizuje filozofię zrównoważonego rozwoju. 
  • Certyfikaty: Posiadamy wszystkie certyfikaty, które są istotne dla branży kosmetycznej (higiena, jakość). Ponadto również w takich obszarach jak środowisko naturalne czy zarządzanie energią. 
Niezwykle cenny zestaw glamour, zrównoważony, naturalny wygląd, eurozawieszka czy bezpieczeństwo przed fałszowaniem – zaprojektujemy i wyprodukujemy Twoje indywidualne opakowanie kosmetyczne. Prześlij do nas zapytanie – chętnie doradzimy!
Do pobrania

dalsze informacje

Opakowanie ulotki
Ulotki
pdf (3 MB) pdf (3 MB)
Newsletter: wiedzieć, co w trawie piszczy