Twój producent opakowań kosmetycznych w Niemczech
Jakie opakowanie kosmetyczne do jakiego produktu?
Ogromna ilość dostępnych na rynku produktów kosmetycznych może liczyć na bogatą ofertę opakowań: najróżniejsze kształty i materiały pudełek o indywidualnym designie, a do tego elementy uszlachetniające. Królem sceny jest kartonik. Niezależnie od tego, jakiego wyboru dokonasz, opakowanie będzie zawsze ambasadorem Twojego produktu do pielęgnacji, produktu kosmetycznego oraz Twojej marki. Jako opakowanie zrównoważone lub premium – stworzymy obiekt, który przykuje uwagę na sklepowej półce.
Kartoniki
Uniwersalny top model: kartonik z nadrukiem perfekcyjnie nadaje się do indywidualnych designów: uszlachetnienia w postaci przetłoczeń hot-stamping lub tłoczeń reliefowych, specjalne materiały – z naciskiem na wysoki, błyszczący poziom bieli, recykling lub rozwiązanie zrównoważone, np. karton z trawy.
Opakowania składane
Dla radości z unboxingu: pudełko składane jako szlachetne opakowanie to świetny wybór na wyjątkowe produkty kosmetyczne. Po otwarciu zostają wyeksponowane w całej okazałości – chwila rozpakowania staje się niezapomnianym przeżyciem. Pudełka składane idealnie nadają się również do zestawów z wkładką inlay.
Opakowania wysuwane
Atrakcyjny dwuczęściowiec: osłona lub banderola z kartonu plus wkład tworzą pudełko wysuwane. Rozwiązaniem opcjonalnym jest wkładka inlay, która podkreśla wysoką wartość produktu i zapewnia efekt wow w miejscu sprzedaży. Banderola, którą można produkować niezależnie od części wewnętrznej, ma uniwersalne zastosowanie.
Opakowania produktów z linerem
Bezpieczne opakowanie na drogie perfumy: klasyk wśród opakowań na perfumy. Liner – wkładka z obustronnie pokrytej bielą tektury falistej – pełni rolę wyściółki i zwiększa ochronę produktu.
Opakowania na produkty z wkładką inlay
Na szczególne okazje: pudełka wysuwane lub pudełka z zamknięciem plus wkładka inlay stanowią idealną scenerię dla promocji produktów do pielęgnacji i kosmetyków. Są gwiazdami zestawów upominkowych, np. z okazji Świąt Bożego Narodzenia, Dnia Matki lub Ojca.
Opakowania na produkty z eurozawieszką
Zawsze pod ręką: wiele artykułów drogeryjnych lub tańsze produkty do pielęgnacji prezentowane są na regale nie w pozycji stojącej, lecz wiszącej. W tym celu opakowania posiadają eurozawieszkę. Po to, aby poprawić sprzedaż!
Pudełka dwuczęściowe
Stabilny dwuczęściowiec na wykwintne produkty: wyposażone we wkładkę inlay, pudełka dwuczęściowe stanowią idealne opakowanie do prezentacji produktów z zastosowaniem indywidualnego designu. Dające się z łatwością zdjąć wieczko podkreśla wartość przedmiotu ukrytego w jego wnętrzu.
Opakowania o wysokim standardzie uszlachetnienia
Prawdziwy hit na sklepowej półce: każde opakowanie kosmetyczne można wyeksponować dzięki dodającym „luksusu” elementom uszlachetniającym, np. połyskującej powłoce lakieru, soczewce 3D lub zintegrowanemu światłu. Stworzone przez nas opakowanie świecące skupia wszystkie spojrzenia na sobie i na Twojej marce.
Dlaczego firma Karl Knauer jest Twoim producentem opakowań kosmetycznych w Niemczech?
- Standard i innowacja: Bardzo szerokie portfolio opakowań kosmetycznych – od zwykłego kartonika po wysoce innowacyjną, kreatywną realizację.
- Doświadczenie, badania i rozwój: Know-how w dziedzinie opakowań na produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne, synergie z innych branż, międzynarodowe wyróżnienia za rozwój opakowań.
- Prawdziwy eyecatcher na sklepowej półce: Ekspozycja produktów do pielęgnacji i kosmetyków, która zrobi wrażenie w miejscu sprzedaży. Hasło „first moment of truth”.
- Szerokie portfolio opcji uszlachetnienia: Jeszcze więcej ekspresji dzięki wysoce uszlachetnionym opakowaniom kosmetycznym: od przetłoczenia przez lakier zapachowy po światło.
- Kompleksowy serwis: Zarządzanie pakowaniem na każdym etapie procesu. Od doradztwa w zakresie materiałów, przez pakowanie usługowe, po budowę automatów pakujących.
- Narzędzia promocji POS: Skupienie uwagi na produktach kosmetycznych za pomocą elementów towarzyszących jak ekspozytory display, materiał dekoracyjny, kiwaki, stojaki i tace o dostosowanym designie.
- Zrównoważony rozwój: Opakowania przyjazne dla środowiska jako wkład w wizerunek marki np. produktów do pielęgnacji – od producenta, który w każdym obszarze realizuje filozofię zrównoważonego rozwoju.
- Certyfikaty: Posiadamy wszystkie certyfikaty, które są istotne dla branży kosmetycznej (higiena, jakość). Ponadto również w takich obszarach jak środowisko naturalne czy zarządzanie energią.