Indywidualne opakowania prezentowe od lidera na rynku niemieckim
Indywidualizacja rozwiązań standardowych
Swoje indywidualne opakowanie prezentowe możesz stworzyć szybko i niedrogo dzięki tłoczeniu logo lub tekstów. Można wybierać między: tłoczeniem folią na gorąco, tłoczeniem ślepym, tłoczeniem reliefowym oraz licznymi foliami kolorowymi. Ponieważ wykorzystujemy opakowania prezentowe, które mamy w magazynie, indywidualizacja jest niedroga i możliwa już od 500 sztuk. Do tłoczeń polecamy nasze popularne powierzchnie, takie jak: struktura VITA, PURE line, otwarta fala czy drewno rustykalne.
- Szybka dostawa: rozwiązania standardowe mogą zostać szybko uzupełnione o tłoczenia
- Atrakcyjna cena: niewielkie koszty, a mimo to indywidualne rozwiązanie
- Duży wybór: wiele różnorodnych powierzchni i kolorów
- Małe nakłady: możliwość uszlachetniania już od 500 sztuk
- Wartość dodana: Indywidualne wykończenie tworzy uwagę w punkcie sprzedaży.
Wyjątkowe projekty specjalne
Twoja niezapomniana prezentacja: nasze całkowicie zindywidualizowane opakowania prezentowe powstają dzięki wyjątkowym kształtom, konstrukcji, materiałom i uszlachetnieniu. Szczególnie atrakcyjnie prezentują się w nich napoje alkoholowe, które cieszą się już dużą rozpoznawalnością marki lub do tego dążą. Ważną rolę odgrywa przy tym marketing w punkcie sprzedaży: eleganckie, indywidualne opakowanie zapowiada wysokogatunkową zawartość. Projekty specjalne realizujemy od 2000 sztuk.
- Wiele możliwości: zgodnie z koncepcją marketingową i życzeniami klienta
- Przewaga w punkcie sprzedaży: przyciągają wzrok na wydarzeniach specjalnych i akcjach promocyjnych
- Niepowtarzalność: wzrost wartości produktu i wizerunku marki
- Spektakularne uszlachetnienia: np. soczewki holograficzne 3D, efekty świetlne
- Spójność: dopasowanie do produktu i Twojej filozofii marki
Udane projekty są najlepszą reklamą
„Ponieważ opracowanie techniczne, realizacja i produkcja nowych opakowań Geldermann przebiegły znakomicie, koniecznie chcieliśmy, aby także specjalną edycję bożonarodzeniową przygotowali eksperci z firmy Karl Knauer”.
Adam Hartung, kierownik zaopatrzenia ds. wyposażenia i opakowań w destylarni Rotkäppchen-Mumm Sektkellereien GmbH.