Zamknij

Reklama, która przyciąga uwagę przez 365 dni w roku

Jak pokazują popularne klasyki: kiedyś nie wszystko było lepsze, ale niektóre rzeczy były naprawdę dobre. Dotyczy to na przykład kalendarzy, które wciąż są popularne jako upominki i mimo całej cyfryzacji nadal można je znaleźć w prawie każdym domu i wielu biurach.

Specjaliści w dziedzinie artykułów reklamowych, tacy jak firma Karl Knauer KG ze Schwarzwaldu, wiedzą, że dzieje się tak, ponieważ oferują one klientom realne korzyści, a firmom służą jako przestrzeń reklamowa, która pozostaje widoczna przez dwanaście miesięcy. Firma Karl Knauer za pomocą swojego nowego, wyjątkowo płaskiego kalendarza pocztówkowego na biurko pokazuje, jak ten ponadczasowy hit marketingowy może wyglądać w małym, łatwym i niedrogim do wysłania formacie: motyw dla każdego miesiąca może zostać indywidualnie zaprojektowany i dostosowany na przykład do wizualnej identyfikacji firmy lub motta kampanii. Atrakcyjne zdjęcia, śmieszne powiedzenia, praktyczne wskazówki czy ulubione przepisy zespołu – wszystko to można zamieścić na kartach kalendarza. Dzięki perforacji poszczególne strony kalendarza można w mgnieniu oka przekształcić w pocztówki, które będą nieść pozytywne przesłanie jeszcze dalej.
Więcej informacji na temat tegorocznych nowości wśród materiałów reklamowych można znaleźć na stronie karlknauer.de. 

Pocztówkowy kalendarz biurkowy
jpg (176 KB)
Newsletter: wiedzieć, co w trawie piszczy