Zamknij

Nagroda WorldStar Award za rozwiązanie opakowaniowe ze Schwarzwaldu

Zwycięzca WorldStar Award 2024: Skalowalne opakowanie wysyłkowe dla firmy „Pralinenbote”

Po otrzymaniu nagrody Deutscher Verpackungspreis 2023 osoby odpowiedzialne za ten sukces w firmie Pohl-Scandia GmbH mogą teraz cieszyć się również nagrodą WorldStar Award w kategorii „E-Commerce”.

Według jury innowacyjne opakowanie, opracowane przez firmę Karl Knauer specjalizującą się w dziedzinie opakowań dla siostrzanej firmy Pohl-Scandia, zdobyło punkty m.in. za doskonały kształt dla trzech różnych rozmiarów produktów, zoptymalizowaną obsługę, która umożliwia znacznie szybsze kompletowanie towaru, oraz nadający się do recyklingu materiał.

Opakowanie, które zostało opracowane specjalnie do wysyłki ręcznie robionych czekoladek firmy „Pralinenbote”, dzięki sprytnej konstrukcji ze zintegrowanymi strefami buforowymi zapewnia stabilność i ochronę dla trzech różnych rozmiarów produktów. W związku z tym, że opakowanie składa się z jednej części i można je łatwo zamknąć za pomocą pasków samoprzylepnych, nie tylko zmniejsza to koszty magazynowania, ale również proces kompletowania jest znacznie szybszy i bardziej wydajny niż wcześniej. Opakowanie robi też oczywiście wrażenie, gdy trafia do klienta:
jest wykonane w 100% z włókien pochodzących z recyklingu, zachwyca wysokiej jakości wykonaniem i można je otworzyć bez użycia nożyczek lub noża. Wszystko to zapewnia wyjątkowe wrażenia, które za każdym razem towarzyszą rozpakowywaniu.

„Jestem pewien, że ta forma opakowania będzie częściej stosowana w przyszłości, ponieważ można ją dowolnie skalować, dzięki czemu jest interesująca również dla innych producentów lub grup produktów” – wyraża swoje przekonanie Jürgen D. Müller, dyrektor zarządzający w firmie Pohl-Scandia GmbH.

Do ubiegania się o nagrodę WorldStar Award dopuszczane są jedynie te opakowania, które zdobyły wcześniej ważną nagrodę krajową lub regionalną. Zdobywając nagrodę Deutscher Verpackungspreis 2023, opakowanie opracowane przez specjalistów z firmy Karl Knauer dla firmy Pohl-Scandia spełniło ten wymóg aż nadto.

 

Newsletter: wiedzieć, co w trawie piszczy