Zamknij

Hapticologist: Centrum siedmiu zmysłów jako scena dla reklamy haptycznej

[Translate to Polish:]

Każdy, kto odwiedzi bar The Hapticologist na festiwalu OMR w Hamburgu w dniach 6 i 7 maja tego roku, zostanie zanurzony w wielozmysłowym doświadczeniu. „Centrum siedmiu zmysłów” łączy siedem zmysłów marketingu - wzrok, słuch, węch, smak, dotyk, intuicję i percepcję - i pokazuje, w jaki sposób reklama haptyczna łączy marki i grupy docelowe na wszystkich poziomach.
 

„Po co zajmować się tylko marketingiem, skoro można go również poczuć?” to motto tego prawdopodobnie najbardziej zmysłowego baru na świecie. Grupa ośmiu wiodących dostawców i producentów, trzech dystrybutorów produktów promocyjnych oraz eksperci branżowi z PSI i WA Media połączyli siły, aby zaprezentować reklamę haptyczną na zupełnie nowym poziomie. To tutaj kreatywny marketing spotyka się z wyjątkową atmosferą prawdziwego baru scenicznego - i wszyscy są zaproszeni do poznania tego świata.

„Poczuj to! Pokochaj to! Live it!” Jeśli kochasz koktajle, trafiłeś we właściwe miejsce. Ponieważ tak jak old fashioned staje się klasykiem tylko z odpowiednim burbonem, tak power banki, plecaki i słynne piszczące kaczki to szczegóły, które sprawiają, że kampanie marketingowe są zauważalnie lepsze.

Hapticologist prezentuje niezrównany koktajl wrażeń zmysłowych, designu i siły brandingu. Najlepsi barmani tworzą swoje najlepsze drinki inspirowane siedmioma zmysłami. Pierwszorzędny barista serwuje wyjątkowe kawy przy akompaniamencie wibrujących bitów DJ-a.
 

Towar z przesłaniem
Oczywiście specjaliści od produktów promocyjnych demonstrują również swoje doświadczenie w praktycznej reklamie. Ekskluzywną kolekcję merch można podziwiać na stoisku lub zamówić online na stronie www.thehap.bar/shop. Każdy przedmiot jest nie tylko stylowym dodatkiem, ale także dowodem na skuteczność reklamy haptycznej.

Steven Baumgaertner, CEO cyber-Wear i współinicjator projektu, wyjaśnia motywację stojącą za inicjatywą: „Chcemy pokazać, jak istotna i przyszłościowa jest reklama haptyczna dla nowoczesnego marketingu. Dzięki naszemu barowi przełamujemy granice, łącząc kreatywność, zrównoważony rozwój i możliwości brandingowe w koktajl, który inspiruje marki tak samo, jak ich grupy docelowe”.
 

Wiodąca pozycja i współpraca
Wraz z PSI Baumgaertner wezwał branżę do przyłączenia się do inicjatywy i wzięcia udziału w Online Marketing Rockstars latem 2024 roku. Ostatecznie ośmiu innowacyjnych dostawców i producentów (Halfar, Kalfany Süße Werbung, Karl Knauer, Mahlwerck, mbw, Prodir, Toppoint i uma) oraz trzy kreatywne agencje produktów promocyjnych (cyber-Wear, Global Brand Concepts i Kolibri) połączyło siły, aby pokazać światu marketingu wszechstronność i siłę swojej dyscypliny marketingowej. Odwiedzający OMR mogą również wziąć udział w kursie mistrzowskim z Olafem Hartmannem, wiodącym ekspertem w dziedzinie technologii multisensorycznej.

Za realizację koncepcji baru odpowiada szefowa PSI Petra Lassahn , która jako prokurent RX zarządza również legendarnym Bar Convent Berlin - prawdziwy ekspert w dziedzinie organizacji wydarzeń i ożywiania marek. Hapticologist jest wspierany przez silnego partnera medialnego: magazyn HAPTICA® od WA Media, który niesie przesłanie reklamy haptycznej do świata marketingu.
 

OMR Festival
Z ponad 67 000 uczestników, Online Marketing Rockstars w Hamburgu jest jednym z największych wydarzeń w branży marketingu online i branży cyfrowej w Europie. Około 1000 wystawców, od firm technologicznych, takich jak Google, Vodafone i SAP, po MŚP i start-upy, prezentuje innowacyjne narzędzia i technologie dla branży. Na różnych scenach można wysłuchać łącznie 800 prelegentów, w tym uznanych ekspertów branżowych i światowych gwiazd, takich jak legenda koszykówki Dirk Nowitzki. Odwiedzający mogą zdobyć praktyczną wiedzę od ekspertów podczas ponad 270 kursów mistrzowskich i 200 wycieczek z przewodnikiem.
 

Stoisko Hapticologist znajduje się w hali A4, stoisko B01.

Newsletter: wiedzieć, co w trawie piszczy